کلیسای بوم ژیزوس گوا (Basilica of Bom Jesus goa) که به کلیسای زاویر مقدس نیز شهرت دارد. جسد مومیایی زاویر مقدس، اولین مبلغ مسیحیت در این کلیسای قرار دارد. سنگ بنای این کلیسای در  از سال ۱۵۹۴ میلادی آغاز شده و در سال  ۱۶۰۵به اتمام رسید.پیکر مومیایی شده زاویر مقدس مُبلغ اسپانیایی در  یک تابوت شیشه ای و روی یک طاق بلند قرار دارد.

فرانسیس زاویر مقدس در سال ۱۵۴۲ وارد گوا شد و به مدت ۱۰ سال در این شهر زندگی کرد و طی این ۱۰ سال به کشورهای دیگر مانند ژاپن، مالزی، اندونزی و سری لانکا نیز سفر کرد. او در راه رسیدن به چین، بیمار شد و در دسامبر ۱۵۵۲ در یک جزیره از دنیا رفت. فرانسیس قبل از مرگش وصیت کرده بود در هر کجای دنیا که فوت کرد، پیکرش را در گوا به خاک بسپارند.  بعد از گذشت چهار ماه از مرگ او،تابوت او را گوشودند و با جسد دست نخورده وی مواجه شدند.

 نکته جالب در مورد این مومیایی این است که بر اساس اعتقاد مردم محلی گوا، جسد فرانسیس مومیایی نشده و به شکل طبیعی خود از پوسیدگی حفظ شده است. هر 10 سال یکبار نیز قبر وی را می گشایند تا توریستها، جسد مومیایی را از نزدیک ببینند. این کلیسا با معماری خارق العاده اش از جاذبه های گردشگری گوا به شمار میرود.جهت آگاهی از قیمت تور هند می توانید به وب سایت آژانس مسافرتی  آسمان آبی مراجعه نمایید.


آژانس مسافرتی آسمان آبی مومیایی ,کلیسای ,زاویر ,فرانسیس ,مقدس ,زاویر مقدس ,قرار دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید آموزش برنامه نویسی HOMƎLAND MOVIE خاویار شیلات ایران مهتابی معرفی کالا فروشگاهی مجله پزشکی لایسنس نود 32 یوزرنیم و پسورد نود 32 جدیدترین آپدیت روزانه نود32 دانلود یوزرنیم پسورد رایگان امروز جدید nod32 username password license update دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه سایت موسیقی ارزشی2