مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و دارای آب و هوای مناسب است که ساکنین این کشور بیشتر از نژادهای مالایی، هندی و چینی تشکیل می شود . این کشور دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که سالانه مسافران بسیاری که با تور مالزی به این کشور سفر می کنند می توانند از جاذبه های گردشگری مالزی دیدن نمایند .

 

فرهنگ و آداب و رسوم در مالزی

در مالزی فرهنگ ساکنان ترکیبی از فرهنگ مالایو، هندی، چینی و نیز فرهنگ قبایل بومی متعدد آن است . اما فرهنگ هایی که تاثیر بیشتری بر روی فرهنگ مالزی داشته اند فرهنگ ایرانی، عربی و اروپایی بوده است .

 

غذاهای محلی مالزی

مالزی از آن دسته کشورهای جنوب شرقی آسیایی می باشد که در میان توریستها محبوبیت ویژه ای دارد و در سال تعداد زیادی گردشگر از شهر های مختلف این کشور بازدید می کند . وجود جاذبه های گردشگری فراوان ، معابد ، طبیعت زیبا و تفریحاتی که دارد ، همگی سبب شده که علاقه مندان به تور مالزی روز یه روز افزوده شوند . علاوه بر این ها این کشور دارای رستوران های فراوانی است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می دهند ، بطوری که اگر با هر آدمی که اهل مالزی است و آن را در هر کجای این دنیا ببینید بدون شک می گویند که دلتنگ غذاهای کشورشان می باشند . غذاهای این کشور به اندازه ای خوشمزه و خوش رنگ است که مقاومت در برابر آن ها کار بسیار دشواری است. در این قسمت آژانس آرزوی آسمان آبی چند نمونه از این غذاها را به شما معرفی می کند. 

روتی کانای
روتی کانای غذایی معمول مخصوص صبحانه می باشد . این غذا یک نان پهن است که ابتدا آن را پیچانده و سپس آن را می پزند و که اکثراً آن را با ادویه و یک نوع سس مخصوص استفاده می کنند. به خاطر استفاده زیادی که از این نان می شود دارای تنوع بسیاری است به طوریکه اگر در درون همین نان از تخم مرغ استفاده شود به آن روتی تلور می گویند. این نان خیلی محبوب است و در مدل ها و مزه های مختلف درست می شود.

ساتای

ساتای غذای ساده ای است، تکه های گوشت (مرغ، گاو و بره) را در ادویه های محلی می خوابانند تا حسابی مزه دار شود و بعد آن را بر روی حرارت ملایم کباب می کنند می توانید این گوشت های کباب شده را با سس پر از ادویه میل کنید که در این صورت مزه آن خیلی خوشمزه تر و تند تر می شود. این غذای خوشمزه شما را وسوسه می کند که یک بشقاب دیگر هم سفارش بدهید.

باک کوت ته

بات کوت ته به معنی «چای گوشت با استخوان» است اما در این سوپ محبوب هیچ چایی موجود نمی باشد.  برای تهیه این غذا گوشت دنده خوک را با قارچ، سیر، توفو و گیاهان معطر ابری ساعت ها می پزد و بعد با رشته یا برنج امی خورند.  این سوپ خوشبو غذای خیلی سنگینی است و اکثراً در آخر شب و روزهای بارانی خورده می شود چون بعضی از گیاهانی که در این سوپ به استفاده می شود دمای بدن را بالا می برند.

سندول  

در زیر آفتاب سوزان کوالالامپور دسر سنتی سندول خیلی وسوسه کننده است. سندول ژله سبز رنگی است که از آرد برنج درست شده و با یخ، شکر پالم و لوبیای قرمز ترکیب شده است و معمولا در خیابان های کوالالامپور فروخته می شود (و حتی در رستوران ها هم می توان آن را پیدا کرد). وقتی در گرمای تابستان در خیابان های این شهر هستید این دسر خوشمزه را ب و از مزه بینظیر آن لذت ببرید.

سالانه مسافران بسیاری از تور مسافرتی آژانس آسمان آبی (تور مالزی، تور کوالالامپور، تور لنکاوی، تور سنگاپور، تور پنانگ، تور هند، تور آگرا، تور جیپور، تور گوا، تور دهلی و . ) استفاده می کنند و خاطرات خوبی را برای خود و خانواده رقم می زنند .

 


آژانس مسافرتی آسمان آبی مالزی ,فرهنگ ,کشور ,استفاده ,غذاهای ,خیلی ,غذاهای محلی ,روتی کانای ,مسافران بسیاری ,سالانه مسافران ,کشور دارای ,سالانه مسافران بسیاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوشته های من مبلمان فضای باز سایت وب سئو برند آرتا خرید عمده و بی واسطه معرفی کالا فروشگاهی کپی کردن لایه طاها دانلود - دانلود فیلم 2017 جدید ، انیمیشن 2017 cbaseseco