#بخشدار_بلده با اشاره به بارش سنگین برف در این بخش از بسته شدن 30 راه روستایی در بخش بلده نور از شب گذشته خبر داد.
امین رنجکش، روز یکشنبه 96/11/8 در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف که از عصر شنبه در این منطقه آغاز شده و شدت یافتن آن از شب گذشته ارتفاع برف در منطقه به نیم متر رسید و راه 30 روستا با مرکز این بخش قطع شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر راه های ارتباطی 30 روستای از جمله #کلاک_علیا_کلاک_سفلی_ایلکلا._کمربن_ نسن - کلاونگاه، بطاهرکلا_بل_انگرود_اوزکلا، کام، خجیرکلا، چل، تاکر_بردون بسته است.
رنجکش خاطر نشان کرد: هم اکنون با تلاش نیروهای راهداری و شهرداری راه های اصلی بخش بلده باز است و تردد در آنها با زنجیر چرخ صورت می گیرد.
بخشدار بلده از اهالی خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم علاوه بر حرکت با سرعت مطمئنه، لوازم ایمنی از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمازا را همراه داشته باشند.
وی افزود: در حال حاضر با توجه به بارش سنگین برف در منطقه چهار اکیپ متشکل از2 اکیپ راهداری و 2اکیپ شهرداری بلده مشغول باز کردن راه این 30 روستا هستند.
رنجکش با اشاره به کاهش محسوس دما در منطقه گفت: با وجود ارتفاع نیم متری برف در برخی از روستاهای این بخش درحال حاضر برق و آب در این مناطق برقرار و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
بخش کوهستانی بلده نور با 46 روستا و جمعیت 12 هزار نفری دارای 120 کیلومتر جاده اصلی و 300 کیلومتر راه فرعی است.


روستاي نسن نور بلده ,منطقه ,حاضر ,روستا ,بارش ,بارش سنگین ,بخشدار بلده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی کی بخوای دانلود موزیک 96 www.samavat.com « یــارا مــدیــا » Acad3emi شرکت خرید و فروش فلزیاب 09102191330 خنده دار اجناس فوق العاده internationalservice